Poświąteczny rozruch w firmie

Wielkanoc już za chwileczkę. Będzie to czas na odpoczynek dla pracowników i klientów i chwila na przygotowanie się do poświątecznego rozruchu dla właścicieli firm.

Ludzie mają tendencję do wydawania całkiem sporych pieniędzy przed świętami. Jest to związane zarówno z przygotowaniem całej świątecznej oprawy, jak i z prezentami oraz zakupami dodatkowymi skoro nadarza się okazja i już akurat są w danym sklepie. I wszystko super, patrząc z perspektywy właścicieli firm, ale problemem może być okres poświąteczny. Warto się do niego przygotować, aby i w tym okresie mieć spore przychody.

Podstawowym pomysłem są poświąteczne promocje, to znaczy można bardzo szybko zacząć zmieniać asortyment, a co się z tym wiąże – wprowadzić wyprzedaże i przeceny produktów ‚świątecznych’.

Dodatkowo, można wyraźnie zmienić wystrój wystaw sklepowych oraz wnętrz, tak aby ludzie weszli choćby po to, aby zobaczyć zmianę.

Warto jednak pamiętać, aby przez pewien czas pozostawić jeszcze akcenty świąteczne w sklepie, tak aby ludzie mogli sobie przypominać robiąc zakupy jak to miło było spędzić czas z rodziną i najbliższymi podczas świąt.