Jak zarobić na świętach i zadowolić klientów?

Jest kilka prostych kwestii, które mogą Ci pomóc zwiększyć swoje zyski w okresie przedświątecznym.

tmp_winner-1575841__180150723176

Emocje. To one mogą być Twoim najwięszym sprzymierzeńcem w okresie świątecznym.

Wprowadź świąteczny wystrój. Dotyczy to zarówno wystroju strony internetowej, jak i wystroju sklepu, firmy. Świąteczny wystrój może wywołać pozytywne emocje u klientów.

Wprowadź świąteczne promocje. Każda promocja jest dobra, ale promocja, która może pojawić się tylko raz w roku madodatkową wartość, jest wyjątkowa. Dodając do tego historię ‚obdarowywania się ze względu na szczególne święto’ zyskujemy wspaniałe narzędzie do pokazanianaszymklientom, że są dla nas ważni.

Wprowadź świąteczne podarunki. Świąteczne podarunki nie są dodatkową promocją, tylko naszym osobnym dostrzeżeniem każdego klienta/każdej klientki i pokazanie mu/jej, że jest dla nasz ważny/ważna w tym przedświątecznym okresie.

Wprowadź świąteczne pozdrowienie. Witając ludzi wchodzących na Twoją stronę www lub do Twojego sklepu, odnieś się do zbliżających się świąt. Dzięki temu już na wejściu klient może się uśmiechnąć.

Albo…

Jeżeli wiesz, że Twoi klienci nie lubią świąt, zrób wszystko na opak. Wprowadź nieświąteczny wystrój, nieświąteczn promocje, nieświąteczne poderaunki oraz nieświąteczne pozdrowienia. Wyraźnie zaznacz, że te wszystkie rzeczy są nie lub wręcz antyświąteczne i Twoi klienci też będą zadowoleni. To taka magia świąt 😉